مراسم پاياني جايزه هنر و ادبيات «محتشم» برگزار مي شود
مراسم پاياني جايزه هنر و ادبيات «محتشم» برگزار مي شود

مراسم پاياني نخستين دوره جايزه هنر و ادبيات «محتشم» دي ماه برگزار مي شود.علي رسولي مدير روابط عمومي اداره کل ارشاد استان تهران در گفت وگو با خراسان، با اعلام اين خبر گفت: اين جشنواره در سه بخش شعر، فيلم و عکس برگزار مي شود و قرار است سال هاي آتي نيز برگزاري آن، ادامه پيدا کند.وي افزود: تاکنون از جشنواره استقبال خوبي شده و کيفيت آثار نيز در حد قابل قبولي است و شرکت کنندگان ، تا پايان مهلت مقرر(12 آذر) آثار داستاني، مستند، عکس و اشعاري مرتبط با موضوع جشنواره، يعني محرم و عزاداري ارسال کرده اند.رسولي گفت: نخستين دوره جايزه هنر و ادبيات «محتشم» در رشته هايي که اشاره شد، برگزار مي شود و در سال هاي ديگر با توجه به ظرفيت ايجاد شده، رشته هاي ديگري نيز به جشنواره افزوده خواهد شد.مراسم پاياني اين جشنواره دوم دي ماه، همزمان با اربعين حسيني برگزار مي شود
داستان نویس ، روزنامه نگار ادبی و موسس انجمن و جایزه داستان سیمرغ نیشابور.