برگزیده جشنواره ادبی جشنواره ادبی "سياه، سفيد و زشت، زيبا"
برگزیده جشنواره ادبی "سياه، سفيد و زشت، زيبا"
جشنواره ادبی "سياه، سفيد و زشت، زيبا" روز پنجشنبه 6 مهر در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد. در این جشنواره اثر از 410 نويسنده به دبيرخانه جشنواره ارسال كه از آن ميان 240 اثر به بخش
نهايي راه يافتند.از 240 اثر راه يافته
به بخش نهايي 50 اثر بعنوان آثار منتخب و 3 اثر بعنوان اثر برتر جشنواره
انتخاب و در مراسم اختتاميه معرفي شدند و با اهداي جوايزي از آنها تقدير
شد.
من جزء برگزیدگان جشنواره بودم و لوح تقدیر گرفتم. در روزهای آینده خبرهای بعدی اش را به شما دوستان خواهم گفت
من جزء برگزیدگان جشنواره بودم و لوح تقدیر گرفتم. در روزهای آینده خبرهای بعدی اش را به شما دوستان خواهم گفت

+ نوشته شده در شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ ساعت 23:29 توسط مصطفی بیان
|
داستان نویس ، روزنامه نگار ادبی و موسس انجمن و جایزه داستان سیمرغ نیشابور.