چاي سفيد، رقيق کننده خون

چاي سفيد يکي از بهترين انواع چاي به حساب مي آيد. اين چاي در استان فوجيان کشور چين کشت مي شود.

به نقل از سايت «ehow»، چاي سفيد نسبت به چاي سبز يا سياه و حتي قهوه، کافئين کمتري دارد.

* اين گياه رقيق کننده خون است و عملکرد رگ هاي خوني را بهبود مي بخشد، فشار خون را کاهش مي دهد وآن را کنترل مي کند. با تقويت و سالم نگه داشتن رگ هاي خوني، فرد را از بروز سکته در امان نگه مي دارد. * مصرف منظم آن، تراکم استخوان را افزايش مي دهد . * براي بيماران مبتلا به آرتريت و پوکي استخوان مفيد است.* فلورايد موجود در آن، باعث تقويت و سلامت دندان مي شود.* با کاهش دادن قندخون، مانع از بروز علايم ديابت مي شود. استرس را کاهش مي دهد و انرژي بدن را افزايش مي دهد.* با مصرف آن مي توان از سرماخوردگي و آنفلوآنزا پيش گيري کرد. * آنتي اکسيدان موجود در آن، روند پيري پوست را کاهش مي دهد.* کاتکينز موجود در آن ميزان کلسترول خون را کاهش و کلسترول مفيد را افزايش مي دهد.* مصرف روزي ۲ فنجان چاي سفيد مانع از خطر بروز حمله قلبي مي شود.