آغاز داوري جايزه جلال آل احمد
آغاز داوری جايزه جلال آل احمد

علي شجاعي صائين، مديرعامل خانه كتاب، با اعلام اين خبر به ايسنا، گفت: جلسههاي داوري بخشهاي مختلف جايزه جلال آل احمد در دوره چهارم در حال انجام است و تاكنون در بخش داستاني، نقد ادبي و تاريخنگاري و مستند، آثار به دست داوران رسيده و يكي دو جلسه داوري هم در هر بخش برپا شده است.
وي ابراز اميدواري كرد: كارها بر اساس برنامه زمانبندي شده پيش برود و كانديداهاي هر بخش تا اواخر تابستان مشخص شوند.
شجاعي صائين گفت: اسامي داوران را هم همزمان با اعلام نتايج نهايي اعلام خواهيم كرد.
چهارمين دوره جايزه ادبي جلال آل احمد آذرماه همزمان با سالروز تولد اين نويسنده در تهران برگزار خواهد شد.
+ نوشته شده در جمعه چهارم شهریور ۱۳۹۰ ساعت 0:29 توسط مصطفی بیان
|
داستان نویس ، روزنامه نگار ادبی و موسس انجمن و جایزه داستان سیمرغ نیشابور.