درباره ی رمان «رود راوی» نوشته ی ابوتراب خسروی

 

نوشتن در مورد این رمان برای من سخت و دشوار بود. قبل از نوشتن، یک ماه در مورد این کتاب می اندیشیدم! چرا نویسنده این داستان را نوشته است؟ برای چه کسانی نوشته است؟ آیا به هدف خود رسیده است و ….

به هر حال به خود جرات و جسارت دادم و درباره یکی از شاهکارهای ادبی زنده و امروز کشورم، روی کاغذ نوشتم. نوشتم تا شاید بتوانم منظورم را در مورد این کتاب بنویسم؛ هر چند دست و پا شکسته!

این مقاله در ماهنامه ادبیات داستانی چوک (شماره ۶9 ) اردیبهشت ۱۳۹۵ به چاپ رسیده است.

متن مقاله ذر سایت زیر قرار دارد:

http://bayanstory.com/?p=509